چگونه اتاق خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟

چگونه اتاق خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟


مبلمان اتاق خواب نوجوان را می توان در رنگ ها، شکل ها و طرح های مختلف خریداری کرد. اتاق خواب های نوجوان بیشتر اتاق های یک نفره است و بسته به سلیقه نوجوانان برای دختر و پسر متفاوت طراحی می شود. تانیل چوب با در نظر گرفتن روحیه ماجراجویانه نوجوانان و جوانان سعی کرده نمونه های شگفت انگیزی از مبلمان اتاق خواب ارائه دهد. تمامی قسمت های تخت از مواد مرغوب و با طراحی خاص ساخته شده است. همچنین قیمت آن کاملا مقرون به صرفه و رقابتی است.

خرید سرویس خواب برای نوجوانان

معمولا تخت از 5 قسمت تشکیل شده است که بنا به سلیقه مشتری می توان آن را کم و زیاد کرد. همچنین می توانید تخت های جداگانه خریداری کنید. بخش اصلی کار خوابیدن در رختخواب است. تخت یک نفره معمولا برای خواب جوانان استفاده می شود.

تخت مجزا

معمولا تخت های یک نفره در سایز 90*200 ساخته می شوند اما بسته به سلیقه مشتری تخت های نوجوان 9 تا 14 سال در عرض های مختلف موجود می باشد. سایزهای مختلف مانند 80*180 اخیرا تخت خواب یک نفره و نیم تخت نیز تولید شده است. این تخت ها در ابعاد 120*200 در بازار موجود می باشد.

تخت یک نفره قابل افزایش

اگر اتاق خواب کودکتان کوچک است، با یک ترفند ساده می توانید کشو و کمد لباس را از اتاق خواب حذف کرده و دراور را جایگزین آن کنید. به تمامی اتاق ها و اتاق های کودک کشو اضافه و قابل سفارش می باشد.

ست خواب نوجوان مدل اسپرت

به ست های خوابی که هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است، ست خواب های ورزشی می گویند. وب سایت تانیل چوبب دارای انواع مدل های لباس خواب اسپرت می باشد. رنگ تخت های اسپرت نباید خیلی روشن و کدر باشد و خیلی تیره و پسرانه نباشد. صورتی، زرد، قهوه ای و غیره رنگ هایی مانند

یک سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک بیشتر برای دختران نوجوانی که رنگ سفید را دوست دارند مناسب است. البته سرویس خواب کلاسیک در رنگ های دیگر نیز موجود است. اما رنگ سفید محبوبیت بیشتری دارد. آنها معمولا از الگوهای گلدار ظریف با رنگ های صورتی، سفید، طلایی و نقره ای استفاده می کنند تا طرح کلاسیک را دیدنی تر کنند. پارچه های مخملی و ساتن به زیبایی و شکوه ظاهر سرویس خواب می افزایند. استفاده از این سرویس خواب مخصوص دختر خانم ها احساس آرامش را در اتاق دو چندان می کند. https://tejaratemrouz.ir/چگونه-سرویس-خواب-مناسب-نوجوان-خریداری/

موضوعات مختلف برای خدمات نوجوان

نوجوانان علاقه مند به تقلید از شخصیت های کارتونی یا موضوعات خاص هستند. به عنوان مثال، یک نوجوان قصد دارد در آینده ملوان یا ملوان شود، بنابراین یک تم قایقرانی را برای ست تشک خود انتخاب می کند. دختران نوجوان نیز به بازی ها یا انیمیشن های دخترانی مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه نشان می دهند و می خواهند فضای اتاق خواب خود را با طراحی فانتزی ترکیب کنند. انواع تم ها را می توان برای خدمات اتاق خواب نوجوان طراحی و ایجاد کرد. پس از انتخاب موضوع مورد نظر خود می توانید در سفارت ثبت نام کنید.

هزینه سرویس اتاق خواب نوجوانان

قیمت سرویس خواب نوجوانان بنا به عوامل مختلفی متفاوت است و نمی توان آن را قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. در واقع هیچ تفاوت قیمتی بین روتختی دخترانه و پسرانه وجود ندارد. در عوض عواملی مانند طرح، نوع چوب، پرداخت و غیره. در تعیین قیمت لحاظ می شوند. تختخواب دوطبقه چوبی تانیل حدود 50 مدل و مدل دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت ست اتاق خواب نوجوان با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

چگونه یک اتاق مناسب برای نوجوانان بخریم؟

برای خرید اتاق خواب برای نوجوان ابتدا باید علایق و سلایق نوجوان خود را بشناسید و بر اساس آن اتاق خواب مناسب را خریداری کنید. حتی می توانید از کارشناسان فروش و مشاوران چوب راهنمایی و مشاوره بگیرید تا بهترین ست های اتاق خواب نوجوان را به شما معرفی کنند.




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : جمعه 3 فروردين 1403
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: